شناسهٔ خبر: 176345 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد

محمد دوست با حکم علی اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، امیر محمددوست به عنوان "سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی" این سازمان، منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حکم علی اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، امیر محمددوست به عنوان "سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی" این سازمان، منصوب شد.

در حکم ابلاغی از سوی علی اکبر صفایی چنین آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در اجرای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران، سند چشم انداز و برنامه هفتم توسعه کشور از تمام ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه استفاده کرده و در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله، موفق و موید باشید.»

گفتنی است، پیش از این محمدحسین علامه به عنوان عضو هیات عامل، عهده‌دار سمت معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی بود که به افتخار بازنشستگی نائل آمد.